پیکه:مسی،رونالدو ودروگبا بهترین حریفان من

 

جرارد پيکه، مدافع بارسا، در آستانه سيصدمين بازي اش براي آبي و اناري ها، اعلام کرد که ديديه ‏دروگبا، کريس رونالدو و ليونل مسي، بهترين مهاجماني هستند که در دوران حرفه اي اش با آنها روبرو ‏شده است.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه که در سال 2004 به منچستریونایتد پیوست، در سال 2008 به بارسا ‏برگشت و به یکی از بهترین مدافعان میانی دنیا تبدیل شد. او تاکنون چهار قهرمانی در لالیگا و دو ‏قهرمانی در چمپیونزلیگ با بارسا به دست آورده و با جمعی از بهترین مهاجمان دنیا روبرو شده است.‏
او به خبرنگاران گفت:" من در لا ماسیا رشد کردم و رویایم این بود که روزی پیراهن تیم اول بارسا را به ‏تن کنم؛ پس در نظر بگیرید پوشیدن این پیراهن برای سیصدمین بار چه معنایی دارد.‏
خیلی ها این شانس را داشتند که این پیراهن را به تن کنند. همه جام هایی که ما فتح کردیم بسیار ویژه ‏بودند. هم من و هم بارسا این افتخار را داشتیم که در مراحل پایانی جام های بزرگ بازی کنیم و با بهترین ‏تیم ها و بهترین بازیکنان روبرو شویم. ‏
مقابل بازیکنان بزرگ زیادی بازی کردم اما اگر بخواهم نام ببرم، باید از دروگبا، کریس رونالدو و لیونل ‏مسی که هر روز در تمرینات مقابلش بازی می کنم، یاد کنم."‏
بارسا در حال حاضر با دو امتیاز برتری نسبت به رئال در صدر جدول لالیگا قرار دارد. آنها در فینال ‏کوپا دل ری باید با بیلبائو روبرو شوند و در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، از سد پاری سن ژرمن ‏عبور کنند. پیکه تایید کرد که تیمش برای رسیدن به همه این جام ها کار دشواری در پیش دارد.‏
‏" ما باید خیلی متحد و متمرکز باشیم. امیدوارم این فصل، فصلی تاریخی باشد. پی اس جی یکی از بهترین ‏خطوط دفاعی دنیا را دارد و می تواند هر تیمی را شکست بدهد."‏

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:49 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.